Електронний кабінет – зручний і сучасний сервіс ДПС
адреса: https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/
Сервіси відкритої частини Електронного кабінету (доступ без ідентифікації користувача):
- пошук фіскального чека
- пошук акцизної марки
- перегляд бланків податкової звітності та інших документів, які подаються до податкових органів
- отримання інформації про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів
- отримання інформації про контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників
- ознайомлення з новинами оподаткування та роботи ДПС
- ознайомлення з інструкцією користувача
- ознайомлення з Податковою картою України, де розміщені податкові профілі територіальних громад
- єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій
- інформація про РРО/ПРРО, книги ОРО, екземпляри РРО, реєстр ЦСО (на період дії воєнного стану доступ здійснюється після проходження електронної ідентифікації)
- перегляд зацікавленими особами довідок про відсутність заборгованості (на період дії воєнного стану доступ здійснюється після проходження електронної ідентифікації)
- перегляд інформації з публічних електронних реєстрів: дані про взяття на облік платників податків, реєстр неприбуткових установ та організацій, реєстр платників єдиного податку, реєстр страхувальників, реєстр платників ПДВ (на період дії воєнного стану доступ здійснюється після проходження електронної ідентифікації)
Функціонал Електронного кабінету:
Кабінет для бізнесу Кабінет громадянина Кабінет особи-нерезидента Кабінет посадової особи ЦОВВ
Загальні сервіси приватної частини
(особистого кабінету) Електронного кабінету
(в залежності від типу платника):
- перегляд особистої інформації (реєстраційних та облікових даних)
- перегляд стану розрахунків з бюджетом
- надсилання в електронному вигляді листів
- надсилання в електронному вигляді сервісних запитів за встановленими формами та отримання інформації
- подання в електронному вигляді податкової та статистичної звітності
- перегляд та друк раніше поданої звітності
- перегляд квитанцій про приймання та обробку податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції
- надання згоди на отримання контрагентом інформації про себе;
- надання згоди на отримання банківською установою інформації про податковий борг
- сплата податків (для фізичних осіб)
- інші електронні сервіси та корисна інформація
►Вхід до приватної частини Е-кабінету здійснюють:
- керівник підприємства – директор
- бухгалтер
- уповноважена особа платника, якій делеговано право підпису податкових накладних, сервісних запитів, операцій та транзакцій СЕА ПДВ та СЕА РПСЕ
- фізична особа
- фізична особа - підприємець
- посадова (уповноважена) особа державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій з використанням електронного підпису, отриманого такими посадовими особами для виконання прав та обов’язків, покладених на них відповідними органами
►Доступ до особистого кабінету надається після проходження електронної ідентифікації онлайн:
- з використанням кваліфікованого електронного підпису
- через id.gov.ua (MobileID та BankID)
- за допомогою Дія Підпису
- за допомогою «хмарного» кваліфікованого електронного підпису
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом звертайтесь до служби підтримки за телефоном
0 800 501 007
або за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/help/